ERP i CRM w chmurze

Rosnąca popularność rozwiązań informatycznych opartych o koncepcję pracy w chmurze sprawia, że znaczna część przedsiębiorstw rozważa rezygnację z posiadania własnych, rozbudowanych działów IT. Czy jest to dobry sposób na oszczędności? Sprawdźmy.

Udana optymalizacja kosztów

Młode firmy zazwyczaj powoli rozbudowują swoją infrastrukturę informatyczną. Najczęściej na początku powstaje prosta sieć łącząca stanowiska pracy z bazą danych, centralnym magazynem, system sprzedaży i rozliczeń. Z czasem sieć zaczyna się rozrastać, konieczne więc staje się zagwarantowanie jej stabilności działania i umożliwienie błyskawicznych reakcji na wszelkie nieprawidłowości. Serwerownie wypełniają się coraz większą ilością sprzętu, rośnie też liczebność działu informatycznego. Koszty rosną w zastraszającym tempie, a jednocześnie coraz trudniejsze staje się wprowadzanie modyfikacji i unowocześnień już istniejącego systemu. Tak było do niedawna, a jak jest teraz?

Możliwość przeniesienia kompletnego systemu zarządzania do chmury to nie tylko oszczędność miejsca, energii i kosztów. Takie rozwiązanie gwarantuje również ogromną elastyczność i dostosowanie technologii do konkretnych potrzeb. Przedsiębiorstwo, które stawia pierwsze kroki w biznesie, nie musi inwestować w sprzęt i pracowników, może skupić się na tym, co najważniejsze, czyli na rozwoju działalności. Obsługa IT firm musi oczywiście zostać powierzona profesjonalistom. Jakie kryteria powinni spełniać? Poszukując odpowiedzi na tak podstawowe pytanie warto zapoznać się z ofertą THTG. Zespół specjalistów od IT, marketingu, zarządzania i analiz przygotował zestaw w pełni konfigurowalnych narzędzi, które skutecznie usprawnią funkcjonowanie każdego działu przedsiębiorstwa, niezależnie od tego, jak wygląda jego struktura organizacyjna, czy też jaką branżę reprezentuje.

W pełni skalowalne rozwiązania

Doskonałym przykładem jest implementacja jednego z najpopularniejszych rozwiązań, czyli systemów CRM i ERP. W wersji tradycyjnej wdrożenie oprogramowania wspierającego zarządzanie przedsiębiorstwem i kontrolę procesów obsługi klienta wymagało wybrania i zakupu jednej z dostępnych na rynku platform, a następnie ich czasochłonne dostosowanie do indywidualnych potrzeb firmy.  Dzięki gotowym pakietom oferowanym przez THTG automatyzacja sprzedaży, dostęp do analiz, czy też zarządzanie magazynem dostępne są na wyciągnięcie ręki. 

Co ważne, oferta jest skalowalna i w prosty sposób może ewoluować wraz z rozwojem przedsiębiorstwa i jego wymagań. Zwiększyła się liczba pracowników wymagających dostępu do CRM? Wzrosła ilość dokumentów znajdujących się stale w obiegu? Wybór rozwiązania, które sprosta nowym warunkom, jest banalnie proste, a przy tym niedrogie — rozliczenia w postaci abonamentu umożliwiają natychmiastowe i w praktyce bezobsługowe dostosowanie systemu bez potrzeby angażowania środków własnych. Istotna jest również kwestia bezpieczeństwa danych. Omawiane rozwiązania spełniają rygorystyczne normy certyfikatów ISO 27001, ISO 27002, ISO 27018, SSAE 16 SOC 1 Type II, SSAE 16 SOC 2 Type II oraz oczywiście RODO, nie musimy się więc obawiać o poufność i realizację aktualnych wymogów prawnych.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here